کد خبر : 67565
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 20:19

ندانعمتی

رئیس شورای شهر دوگنبدان عید سعید فطر را تبریک گفت

رئیس شورای شهر دوگنبدان عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش گچساران نیوز محمدعلی کرمی فر رئیس شورای شهر دوگنبدان در پیامی فرا رسیدن عید سعیدفطر را تبریک گفت و از تمامی دست اندرکاران امنیتی انتظامی ونظامی و دستگاه های اجرایی و پرسنل خدمات رسان درایام نوروز وماه پرفیض وبرکت نیز تقدیر کرد. متن پیام به شرح زیر است عید فطر روز بشارت و

به گزارش گچساران نیوز محمدعلی کرمی فر رئیس شورای شهر دوگنبدان در پیامی فرا رسیدن عید سعیدفطر را تبریک گفت و از تمامی دست اندرکاران امنیتی انتظامی ونظامی و دستگاه های اجرایی و پرسنل خدمات رسان درایام نوروز وماه پرفیض وبرکت نیز تقدیر کرد.
متن پیام به شرح زیر است

عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را به درگاه یگانه حق سپری کردند.
ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب به معبود برداشتند.
سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکنده دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت فراهم و میسر گرداند. امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه راه مومنین قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کرده اند
فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و شریف کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران، خانواده های معظم شاهد ،جانبازان و ایثارگر به ویژه اشخاص روزه داره که به نحو مطلوب به مردم شریف ونیاز مندان ومیهمانان در ایام نوروز وماه پرفیض ومبارک رمضان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ایام را دارم.

محمدعلی کرمی فر رئیس شورای شهر دوگنبدان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.