برگزاری آزمون آنلاین انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بهمئی+تصاویر
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه به نقل از آوای ماغر؛ آزمون انتصاب و انتخاب مدیران مدارس شهرستان بهمئی به همت اداره آموزش و پرورش به صورت آنلاین در شهر لیکک برگزار شد. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این راستا به خبرنگار ما گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران کسانی
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه به نقل از آوای ماغر؛ آزمون انتصاب و انتخاب مدیران مدارس شهرستان بهمئی به همت اداره آموزش و پرورش به صورت آنلاین در شهر لیکک برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این راستا به خبرنگار ما گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران کسانی که متقاضی مدیریت مدارس بودند در بازه زمانی مشخص شده در سامانه ثبت نام نموده اند و امروز با حضور در آموزش و پرورش با نظارت کامل عوامل ستادی آزمون برگزار گردید.
وی افزود: منابع آزمون از طریق پورتال وزارت خانه و سامانه جامع ltms در اختیار داوطلبان قرار گرفت که شرط ورود به مرحله پایانی( مصاحبه) پاسخ گویی به 60% از سوالات آزمون است.
صادق جریده بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش، استفاده از ظرفیت ها و فناوری های نو در راستای ارتقای سطح آموزشی مدیران، معلمان و دانش آموزان بهمئی تاکیدکرد.
وی افزود: روند انتخاب و انتصاب مدیران در مقاطع تحصیلی باید براساس شایستگی ها و توانمندی های افراد و مدیران باتجربه و خلاق صورت گیرد.
جریده خاطرنشان کرد: توجه به اصل آموزش و به روز رسانی این آموزش ها از طریق آزمون های برخط(آنلاین) می تواند در پیشبرد اهداف عالی آموزش در خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان موثر باشد که نیازمند همت وتلاش بیشتری است.
وی با بیان اینکه قبول شدن باید دوره ICDL را هم بگذرانند، گفت:این آزمون با حضور فلاحی کارشناس گروههای آموزشی متوسطه استان، و نیروهای ستادی آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد که در مجموع ۸۴ نفر شرکت کننده داشت.
ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید:
برچسب ها :ایران ، کهگیلویه و بویراحمد ، گچساران ، گچساران نیوز ، نفت و گاز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0