کد خبر : 62506
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 10:26

فرصتی که کهگیلویه و بویراحمد از دست داد/ صادرات محصولات استان به جام جهانی قطر محقق نشد

فرصتی که کهگیلویه و بویراحمد از دست داد/ صادرات محصولات استان به جام جهانی قطر محقق نشد

به گزارش گچساران نیوز از یاسوج، جام جهانی فرصت خوبی بود تا محصولات استان به قطر ارسال شود و در این زمینه هم برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفت و جلساتی برگزار شد. کریم روزبهان مدیرکل صنعت و معدن و تجارت در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: در راستای صادرات محصولات استان به جام جهانی قطر جلساتی

به گزارش گچساران نیوز از یاسوج، جام جهانی فرصت خوبی بود تا محصولات استان به قطر ارسال شود و در این زمینه هم برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفت و جلساتی برگزار شد.

کریم روزبهان مدیرکل صنعت و معدن و تجارت در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: در راستای صادرات محصولات استان به جام جهانی قطر جلساتی تشکیل و پیرو جلسات بازدیدی از واحد‌های تولیدی انجام و نشست‌هایی برگزار کردیم.

این مسئول بیان کرد: محصولاتی گرفته و آنالیز کردیم و نمونه و آنالیزهای را برای استانداری فرستادیم تا در صورتی که با معیارهای مورد پذیرش جام جهانی انطباق داشته باشد به قطر صادر شود.

روزبهان عنوان کرد: محصولاتی که آنالیز و برای ارسال به قطر انتخاب شدند عمدتا آب معدنی بودند البته مذاکراتی برای ارسال قهوه و دمنوش انجام نشد اما تمایلی نشان ندادند.

در همین خصوص سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: نمونه آب معدنی استان توسط یکی از بازرگانان به قطر ارسال شد اما موفق نشدیم در قطر بازاری برای محصولات استان داشته باشیم و امیدواریم در مراحل بهتری بتوانیم محصولاتمان را صادر کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط خاصی که بر بازار قطر وجود داشت تمهیداتی که برای تامین کالا داشتند مسیرهای متفاوتی از حوزه‌هایی بودند که ما متصور نبودیم اما برنامه‌ریزی می‌کنیم که در آینده محصولات استان صادر شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.