کد خبر : 60920
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 2:34

وعده پشت وعده در بیان زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسوج/یکدست بودن شهرداری و شورای شهر و ادامه ناکامی در اجرای پروژه های شهری؟!

وعده پشت وعده در بیان زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسوج/یکدست بودن شهرداری و شورای شهر و ادامه ناکامی در اجرای پروژه های شهری؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس انتخابات دور جدید شورای شهر یاسوج و بر کرسی نشستن شورایی همصدا با شهردار فعلی شهر یاسوج نگاه همگان را به این سمت و سو سوق داد که دیگر کار و تلاش حداکثری شکل می گیرد. تا پیش از این مجموعه شهرداری یاسوج از عدم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس انتخابات دور جدید شورای شهر یاسوج و بر کرسی نشستن شورایی همصدا با شهردار فعلی شهر یاسوج نگاه همگان را به این سمت و سو سوق داد که دیگر کار و تلاش حداکثری شکل می گیرد.

تا پیش از این مجموعه شهرداری یاسوج از عدم همگرایی شورای شهر یاسوج با شهردار مرکز استان می نالید اما هم اکنون این بهانه دیگر وجود ندارد و هر گونه کم کاری دیگر متوجه عوامل اجرایی شهری خواهد بود.

یکی از پروژه های مهم شهری مرکز استان پروژه پل چهارم بشار است که این پل قرار بود به اذعان شهردار مرکز استان در مردادماه امسال به اتمام برسد. (مرداد ۱۴۰۰؛ آخرین وعده برای تکمیل پل چهارم بشار +تصاویر

در چند نوبت مصاحبه استاندار سابق و معاون عمرانی سابق قرار بر این شده بود که اگر در ضرب الاجل اعلامی شهرداری یاسوج نتواند به اتمام پروژه کمک کند کار باید به اداره راه و شهرسازی واگذار گردد.

در حال نزدیک شدن به آذرماه ۱۴۰۰ هستیم و روند نهایی کار به کندی پیش می رود، با توجه به شروع بارش ها در مرکز استان اگر کار با این سرعت پیش برود قطعا افتتاح پروژه به سال ۱۴۰۰ نخواهد رسید.

وعده پشت وعده در بیان زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسوج دیگر مردم را خسته کرده است، اکنون زمان آن است که استاندار انقلابی وارد عمل شود و با جدیت کار را یکسره کند و این رکود و نا بسامانی در حوزه های پروژه های شهری یاسوج را سازمان بخشد.

گویا داستان یکدست شدن شورا و شهرداری هم نتوانست به این موضوع کمک کند و ایراد کار را باید در جایی دیگر جست و جو کرد، مردم از وضعیت شهری یاسوج چندان رضایتی ندارند و شاید هم درست به این موضوع پرداخت نشده است.

اگرچه تلاش هایی هم شده است که در این بحران اقتصادی قابل ستایش است اما سطح توقعات مردم بالاست و اگر توانایی ها و سرعت اجرای کارها با این شدت بخواهد ادامه داشته باشد قطعا نتایج امیدوار کننده ای حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.