کد خبر : 59297
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 0:23

عملیاتی‌شدن طرح‌های عمرانی و زیرساختی در دو بخش دیشموک و چاروسا از سال ۱۴۰۰

عملیاتی‌شدن طرح‌های عمرانی و زیرساختی در دو بخش دیشموک و چاروسا از سال ۱۴۰۰

ساعت: ۱۵:۳۹ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ شناسه خبر: ۱۷۱۶۳۸۷ در سفر دو روزه مقامات کهگیلویه و بویراحمد مشکلات دو بخش چاروسا و دیشموک از توابع شهرستان بهمئی بررسی و برای سال ۱۴۰۰ طرح های عمرانی و زیرساختی مصوب شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گچساران نیوز ظهر امروز در

ساعت: ۱۵:۳۹
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
شناسه خبر: ۱۷۱۶۳۸۷

در سفر دو روزه مقامات کهگیلویه و بویراحمد مشکلات دو بخش چاروسا و دیشموک از توابع شهرستان بهمئی بررسی و برای سال ۱۴۰۰ طرح های عمرانی و زیرساختی مصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گچساران نیوز ظهر امروز در ادامه سفر دو روزه نماینده ولی فقیه، معاون عمرانی استانداری،مدیران کل به مناطق محروم چاروسا و دیشموک طرح های عمرانی و زیرساختی در این بخش عملیاتی شد.

آیت الله نصیر حسینی با اشاره به  مشکلات دو بخش چاروسا و دیشموک از توابع شهرستان بهمئی گفت: زیرساخت‌ های مسئولان اعتبار حداقلی را برای رونق گردشگری بخش چاروسا و دیشموک فراهم کنند.

حسینی  به وعده هایی که مسئولان در این سفر داده اند اشاره و عنوان کرد: تصمیمات خوبی با حضور مسئولان گرفته شده و اعتبارات خوبی  نیز برای اجرای این پروژه ها قرار هست اختصاص یابد که اومیدواریم این وعده ها هرچه سریعتر تحقق یابد.

 

کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار نیز با اشاره به اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی اختصاص یافته بحث عمران و زیرساختی گفت: در این سفر پروژه هایی کلنگ زنی و افتتاح شد که یک میلیاد تومان آن پروژه های جدید می باشد.

علی شهابی‌ نسب رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عمق محرومیت در بخش دیشموک زیاد است و به معنای این نیست که کاری انجام نشده است افزود: راه چرام، دهدشت، چاروسا،  دیشموک به باغملک از پروژه‌های خوبی است که در لایحه بودجه به عنوان طرح ملی با ۲۰میلیارد تومان آورده شد که ۱۷میلیارد از این اعتبار ابلاغ شده که تاکنون ۶میلیارد تومان تخصیص یافت.

اسفندیار برخه قائم مقام و جانشین شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این سفر با اشاره به مشکل آب در بخش دیشموک  عنوان کرد:  سه حلقه چاه از سال ۸۸ تاکنون در این بخش حفر شده است که  متاسفانه چند سال بعد از نظر کیفیت،  شهروندان با مشکل آب مواجه شد و درصدد حفر حلقه چاه جدید و برطرف کردن مشکل آب این منطقه هستیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.