کد خبر : 49646
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 12:19

استفاده از کارت خوان شخصی در بیمارستان شهرستان باشت+تصویر

استفاده از کارت خوان شخصی در بیمارستان شهرستان باشت+تصویر

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه؛ یکی از مخاطبان آگاه با ارسال تصویری از رسید پرداختی در بیمارستان شهرستان باشت از یک کارت خوان شخصی در این بیمارستان خبر داد.     اکنون این سوال مطرح است که چرا در یک بیمارستان دولتی باید از یک کارت خوان شخصی استفاده شود یا اگر دستگاه

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه؛ یکی از مخاطبان آگاه با ارسال تصویری از رسید پرداختی در بیمارستان شهرستان باشت از یک کارت خوان شخصی در این بیمارستان خبر داد. 

 

 اکنون این سوال مطرح است که چرا در یک بیمارستان دولتی باید از یک کارت خوان شخصی استفاده شود یا اگر دستگاه پرداخت کننده سیار مورد نیاز است چرا نباید به نام بیمارستان باشد.

 

از طرفی اگر از کارت خوان شخصی استفاده می شود شاید شبهاتی مبنی بر استفاده های غیر شفاف از این حساب ها به ذهن خطور کند که در کجا هزینه می شود یا به نام کدام شخص واریز می شود؟ یا این شخص چه ارتباط یا مسوولیتی در این بیمارستان دارد؟

 

 

به طور کلی باید گفت چرا باید در این بیمارستان از یک حساب شخصی برای پرداخت های مالی استفاده شود، در پاسخ باید گفت این کار به هر جهت و  با هر هدفی انجام شده است باید مسوولان بیمارستان جوابگوی مسئله مورد ابهام شهروندان باشند.

 

این پایگاه خبری موضوع مطرح شده توسط مخاطب را بررسی خواهد کرد و طی خبری در مصاحبه با مسوولان بیمارستان باشت این موضوع را مورد ارزیابی قرار داده و منتشر می کند.

انتهای پیام/

لینک منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.