در ابتدا هر شخص برای تک تیرانداز شدن باید قبل از آموزش سوالات زیر را در ذهنش مرور کرده و بر اهمیت آن پی ببرد:
۱.تک تیرانداز رسانه ای کیست؟
فردی مهم،باهوش،چابک و چالاک که با استفاده از تاکتیک و قلمش دشمن خود را نابود میکند.
۲.تاکتیک تک تیرانداز رسانه ای چیست؟
هنری که شامل اصول و قواعد کار بوده و با عمل و پیروی از ان تک تیرانداز رسانه ای قادر به اجرای موفق تلنگرهای کشنده خود است.
۳.تفنگ تک تیرانداز چه مزایایی دارد؟
شبکه های انفرادی با حجم آتش کم و دقت و قدرت آتش بالا که یاری دهنده اصلی تک تیرانداز رسانه ای در اجرای ماموریت او است.
خصوصیات گزینش تک تیرانداز :
الف: ویژگی های اخلاقی:
عزم راسخ: یک تک تیرانداز رسانه ای در وحله اول باید بداند که برای چه می نویسد و هدف نهایی او چیست.
شجاعت: تک تیرانداز رسانه ای اکثر مواقع به صورت انفرادی قلم میزند و در صورت وخیم شدن اوضاع در نبرد باید تا اخرین مهره در میدان ادامه دهد.
تفکر بالا: بسیاری از اوقات دشمن به دلیل داشتن ضعف در شناسایی و حمله به تک تیرانداز رسانه ای از ضریب تاکتیکی استفاده میکند و منتظر می ماند تا تک تیرانداز رسانه ای را در صورت انجام یک حرکت اشتباه شکست بدهد.
ابتکار عمل: همیشه در صحنه نبرد با انجام یک ابتکار عمل صحیح یک پیروزی نیز بدست می آید.
صبر و حوصله زیاد: تک تیرانداز رسانه ای گاهی باید همانند شکارچی خاموش و بی صدا ساعت ها بی حرکت در انتظار عملکرد ها و حملات نابخردانه از سوی اهدافش بنشیند.
تمرکز هواس : در کمال دقت و آرامش هدف را شناسایی نموده و نقاط کلیدی و بلخص بادکنک های ایجاد شده را شناسایی و نشانه رفته بزند.
ب:خصوصیات جسمی:
قدرت شنوایی کامل: همانند حس بینایی میبایستی شنوایی کاملی نیز برای شنیدن و تشخیص صداها در محیط رسانه ای داشته باشد.
تحرک بالا:در صورت نیاز باید سریع بنویسد یا هک کند.
تحمل شرایط سخت: باید تحمل زندگی در شرایط سخت را داشته باشد زیرا ممکن است شناسایی شده و با تحریم های احتمالی مواجهه شود.
عدم اعتیاد:بزرگترین مشکل برای یک رسانه ای به خصوص تک تیرانداز رسانه ای است.که درصورت اعتیاد به مواد مخدر،مشروبات الکلی و حتی سیگار او را از نوشتن و هک صحیح باز میدارد.
کسب توانایی های لازم:
- پس از گزینش تک تیرانداز رسانه ای بر پایه ویژگی های اخلاقی و خصوصیات باید دوره ها و آموزش هایی را به عنوان دوره های پایه گذرانیده و با فنون زیر آشنا شوند:
- رزم انفرادی:این دوره پایه تاکتیک هر رسانه ای است و فرد را با فنونی نظیر جهت یابی،تخمین زمان ارسال و دریافت ،نقشه خوانی شبکه های اجتماعی،اختفا مجازی،پوشش مجازی آشنا می گردد.
- ابزار جنگ نرم:هر تک تیرانداز رسانه ای باید با ابزاری نظیر شبکه های اجتماعی،دوربین و مطبوعاتی که در اختیار دارد آشنا باشد و به راحتی و بادقت و سرعت با انها کار کند.
کارهای دیگر تک تیرانداز رسانه ای :
تک تیرانداز با زدن سران نفرات،مدیران رسانه ای دشمن،هک شبکه های دشمن،هک سایت های پربازدید،هر هدفی از دشمن که خارج از اتش خبرنگاران و مطبوعات است ایفای نقش میکنند که اینها ساده ترین اهداف برای تک تیراندازان میباشد. خنثی کردن عملیات سایبری،ایجاد مانع در پیشروی افراد دشمن،نفوذ به پشت خطوط رسانه ای و سیاسی از جذاب ترین و در عین حال دشوارترین ماموریتهای تک تیراندازان رسانه ای است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0