کد خبر : 50700
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 14:34

تمامی اقامتگاه ها و مجتمع های گردشگری استان تعطیل است / مسافران به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند

تمامی اقامتگاه ها و مجتمع های گردشگری استان تعطیل است / مسافران به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه مجید صفایی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ؛ مسافران از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنند گفت : بر اساس مصوبات ، ملی و استانی همه تاسیسات و مجتمع های گردشگری و رفاهی در استان تعطیل می باشند. صفایی گفت : هرگونه پذیرش مسافر

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه مجید صفایی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ؛ مسافران از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنند گفت : بر اساس مصوبات ، ملی و استانی همه تاسیسات و مجتمع های گردشگری و رفاهی در استان تعطیل می باشند.

صفایی گفت : هرگونه پذیرش مسافر در اماکن ورزشی ، زائر سرا ها ، مراکز اقامتی دولتی ( مدارس _ خوابگاه ها ) خانه مسافر ، مراکز اقامتی مجوز دار و غیره مجوز دار ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد هرگونه کمپ و مراسم جشن در مراکز اقامتی و تالارها ممنوع است گفت : بعد از اتمام بحران کرونا با ایجاد نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف می توانیم پذیرای میهمانان باشیم.

صفایی از راه اندازی ۳ اکیپ پانزده نفری نظارت در سراسر استان خبر داد و گفت : بر اساس درخواست های مردمی و استاندار در صورت ارائه خدمات در تاسیسات ،  مراکز اقامتی و خانه مسافر با افراد مختلف برابر قانون برخورد و آن مجموعه پلمپ می شود.

وی از مردم خواست به جهت حفظ سلامتی و معرفی متخلفین نهایت همکاری را با این اداره کل را داشته باشند و این افراد سودجو را با تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۸۷۹۲۳***۰۷۴۳۳۳۳۶۴۷۷ معرفی کنند تا در سریعترین زمان ممکن برخورد شود.

صفایی از پلمپ ۶۰ واحد متخلف در استان خبر داد و گفت : از طریق حوزه صنایع دستی ۵ هزار ماسک در اختیار مردم قرار می گیرد .

لینک منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.