ندانعمتی

پخت و توزیع۸۴هزار پرس غذای گرم در قالب پویش چله خدمت توسط ستاد اجرایی فرمان  امام در کهگیلویه و بویراحمد

پخت و توزیع۸۴هزار پرس غذای گرم در قالب پویش چله خدمت توسط ستاد اجرایی فرمان  امام در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان  امام (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز عید غدیر ۸۴هزار پرس غذای گرم پخت و در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شد. ابوذر صناعی نیا در گفت‌‌و گو با گچساران نیوز در گچساران اظهار کرد:در روز عید سعید غدیرخم تعداد ۸۴هزار پرس غذای گرم در قالب

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان  امام (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز عید غدیر ۸۴هزار پرس غذای گرم پخت و در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شد.

ابوذر صناعی نیا در گفت‌‌و گو با گچساران نیوز در گچساران اظهار کرد:در روز عید سعید غدیرخم تعداد ۸۴هزار پرس غذای گرم در قالب پویش چله خدمت پخت و بین  مردم در مناطق محروم و کم‌ برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
وی بیان کرد: این تعداد غذا در قالب برنامه اطعام غدیر و در ادامه پویش چله خدمت به نیابت از شهید جمهور با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد پخت و توزیع شده است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان  امام (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۹۰موکب، مسجد،هیات مذهبی، گروه جهادی،مرکز نیکوکاری و سایر تشکل های مردمی مشارکت کردند.
صناعی نیا عنوان کرد: اطعام در روز غدیر خم  یکی از آداب سفارش شده در آموزه های دینی است که پویش های  مثل اطعام غدیر به ترویج این سنت حسنه اسلامی کمک می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.