کد خبر : 67450
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 21:16

دلاویز : بعضی‌ها رشد خودشان را از عموزاده‌های خودشان گرفته‌اند

دلاویز : بعضی‌ها رشد خودشان را از عموزاده‌های خودشان گرفته‌اند

ساسان دلاویز کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود در شهرستان باشت اظهار کرد: به زادگاهم آمده‌ام زادگاهم که عشقم و جانم است معتقدم سرنوشت را باید از سر نوشت. وی در ادامه با انتقاد از بداخلاقی برخی کاندیداها که گفته بودند فلانی را بزرگ کرده‌ایم و امروز

ساسان دلاویز کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود در شهرستان باشت اظهار کرد: به زادگاهم آمده‌ام زادگاهم که عشقم و جانم است معتقدم سرنوشت را باید از سر نوشت.

وی در ادامه با انتقاد از بداخلاقی برخی کاندیداها که گفته بودند فلانی را بزرگ کرده‌ایم و امروز نمک خورده و نمکدان شکسته است گفت: افسوس که اصالت و ادب اجازه نمی‌دهد جمله‌ای بگویم که به پایان خودت برسی.

دلاویز در ادامه در پاسخ به فردی که گفته بود نمک خورده‌ای و نمکدان شکسته‌ای گفت: آن زمان که احسان دلاویز مشاور رئیس جمهور در سال ۷۶ بود شما کجا بودی؟ آن هنگام که محسن دلاویز سخنگوی سازمان انرژی اتمی بود تو کجا بودی و آن زمان که ساسان دلاویز فرماندار دولت نهم بود تو کجا بودی.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها رشد خودشان را از عموزاده‌های خودشان گرفته‌اند گفت: هر چند به عموزاده شما احترام می‌گذاریم و انسان شریفی است اما در جلوگیری از رشد فرزندان این شهرستان هر دو با هم یکی هستید شماها ید طولایی در کنار گذاشتن نخبگان داشته‌اید.

دلاویز با یادآوری به یکی از کاندیداهای انتخابات که گفته بود نمک خورده‌ای و نمکدان شکسته‌ای گفت: یادت باشد که ورود به صحنه انتخابات را مدیون ما هستی و قسم به خون شهیدان خوردی که این لطف ما را فراموش نمی‌کنی اما امروز به دروغ موضوعاتی را به ما منتسب می‌کنی البته خیلی از این سوگندها خورده‌ای و به آن عمل نکرده‌ای.

دلاویز در ادامه اظهارات خود گفت: نیامده‌ام که وارد حاشیه بشوم آقایان جعفری و حسینی از ما برنامه خواستند که به من به آنها گفتم برنامه محور هستم.

وی با بیان اینکه جوان جوانان باشتی امروز حماسه‌ای خلق کردند گفت: سوگند می‌خورم که در صورت انتخاب مشکل اشتغال جوانان شهر و دیارم باشت را برطرف کنم دلاویز افزود: پالایشگاهی در گچساران کلنگ زنی شده که ظرفیت اشتغال ۵ تا ۷۰۰۰ نفر را دارد سرمایه‌گذارانی هستند که می‌گویند با شما حاضریم این کار را انجام دهیم اگر بر خود نمی‌دیدم که مثمر ثمر باشم هرگز وارد انتخابات نمی‌شدم.

وی گفت: همچنین با راه‌اندازی منطقه اقتصادی شکوفایی اقتصادی را شاهد خواهیم بود که ظرفیت بکارگیری ۲ تا ۴ هزار نفر را دارد.دلاویز در ادامه به جامعه زنان و دختران اشاره کرد و گفت: از زنان و دختران شهر و دیارم می‌خواهم از کنج خانه‌ها بیرون بیایند و برای سربلندی شهر و دیارشان مثمر ثمر شوند همچنین محور همه برنامه‌های ما در ستادمان جوانان هستند و برای همه آنها برنامه داریم.

وی خطاب به برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: کسانی که قافیه را باخته‌اند خانه به خانه پریشان حال دنبال رای هستند و شنیده‌ایم که می‌گویند از جاهای دیگر رای می‌آوریم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.