کد خبر : 63031
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 10:18

خبر امیدوار کننده برای کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی/ پایان دعواهای تداخلاتی

خبر امیدوار کننده برای کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی/ پایان دعواهای تداخلاتی

علی معتمدی پور در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اجرای طرح رفع تداخلات ماده ۵۴ امور اراضی طرح کاداس در کهگیلویه و بویر احمد همان‌گونه که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد باید تا پایان سال ۱۴۰۲ عمده مشکلات و تداخلات مربوط به اراضی ملی و زراعی رفع شود.  وی بیان کرد:

علی معتمدی پور در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اجرای طرح رفع تداخلات ماده ۵۴ امور اراضی طرح کاداس در کهگیلویه و بویر احمد همان‌گونه که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد باید تا پایان سال ۱۴۰۲ عمده مشکلات و تداخلات مربوط به اراضی ملی و زراعی رفع شود.

 وی بیان کرد: تداخلات مربوط به اراضی ملی و زراعی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ برطرف شده و در کهگیلویه و بویراحمد منجر به صدور سند شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید می رود تا پایان سال ۱۴۰۳ کل اسناد استان در این خصوص صادر شود. معتمدی پور عنوان کرد: بر اساس وضعیت موجود از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ که این طرح اجرایی بود، متاسفانه پیشرفت عمده ای در کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت، اما از آن به بعد در واقع حرکت جهشی در عملکرد اجرای مقررات ماده ۵۴ در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این جهش موثر باعث شد که از مجموع ۹۲۰ سندی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد تا کنون رفع تداخلات ۱۱۰ سند انجام شود و مابقی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 معتمدی پور بیان کرد: امید می‌رود تا پایان ۱۴۰۲ بتوانیم کل اسناد و امور اراضی را در کهگیلویه و بویراحمد رفع تداخل کرده و تا پایان ۱۴۰۳ نیز صدور این اسناد صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص رتبه عملکردی و میزان عملکرد در سطح ملی کهگیلویه و بویراحمد در رتبه آخر کشور قرار داشت، اما هم اکنون به رتبه های میانی جدول ارتقا پیدا کرده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: از لحاظ جهش عملکردی در سطح کشور کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول را پیدا کرده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.