کد خبر : 61891
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 11:27

نمایشگاه نگارگری «مربع خیال» در یاسوج برپا می‌شود

نمایشگاه نگارگری «مربع خیال» در یاسوج برپا می‌شود

به گزارش گچساران نیوز از یاسوج، نمایشگاه انفرادی مجموعه آثار سیده زهرا هاشمی در یاسوج و در گالری باران اداره‌کل ارشاد استان برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل بیست و یک اثر نگارگری خانم هاشمی بوده که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهریار از امروز ۲۷ شهریور ماه

به گزارش گچساران نیوز از یاسوج، نمایشگاه انفرادی مجموعه آثار سیده زهرا هاشمی در یاسوج و در گالری باران اداره‌کل ارشاد استان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل بیست و یک اثر نگارگری خانم هاشمی بوده که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهریار از امروز ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۱ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می‌شود.

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر بر روی علاقه مندان باز خواهد بود.

سیده زهرا هاشمی در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به این که کار نگارگری را از سال ۸۴ آغاز کرده‌ام اظهار کرد: چندین سال فعالیت هنری نداشتم تا اینکه از ۹ ماه پیش کار را شروع کرده و اکنون آثار خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهم داد.

وی به اساتیدی که زیر نظر آنها نگارگری را آغاز کرده اشاره کرد و گفت: هنر نگارگری را زیر نظر استاد بهمن شریفی از شاگردان استاد فرشچیان آغاز کردم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.