چالههای خیابانی، قاتل خودروهای شهروندان یاسوجی+تصاویر و فیلم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بسیاری از شهروندان که در ساعاتی از شبانه روز به عنوان عابر پیاده از فضای پیاده راهها استفاده میکنند، در ساعاتی دیگر با عنوان سواره رو با استفاده از خودروی شخصی خود از خیابانها استفاده میکنند. در این وضعیت اگر شرایط خیابانها مناسب نباشد و
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بسیاری از شهروندان که در ساعاتی از شبانه روز به عنوان عابر پیاده از فضای پیاده راهها استفاده میکنند، در ساعاتی دیگر با عنوان سواره رو با استفاده از خودروی شخصی خود از خیابانها استفاده میکنند. در این وضعیت اگر شرایط خیابانها مناسب نباشد و دارای دست انداز و چاله چوله باشد، خودروی شهروندان بعد از مدتی دچار آسیب و خسارت شده و آنها را متحمل هزینه های گزاف میکند.
رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان ها و لکه گیری و هموار سازی آنها بر عهده شهرداری شهر است تا شهر از چاله چوله ها نجات پیدا کند در غیر اینصورت بی توجهی به مرمت آسفالتهای آسیب دیده نه تنها در دراز مدت خودروهای شهروندا را دچار خرابی جلوبندی و کمک فنر میکند بلکه احتمال تصادفات و خسارات جانی را هم افزایش میدهد.
در همین رابطه مدت ها است که چاله چوله های ایجاد شده در سطح خیابان های شهر یاسوج بلای خودروی رانندگان شده و آنها را معترض کرده است .
وجود این چاله ها که هراز چند گاهی نیز خسارت هایی را به خودروها وارد می سازد داد رانندگان را در آورده اما با این وجود، مشکل همچنان به قوت خود باقی است و گویی مجموعه مدیریت شهری به فکر راه حل اساسی پر کردن این چاله ها نیستند.
رانندگان و همچنین سرنشینان وسایط نقلیه شخصی و عمومی نیز به جد به این موضوع معترض هستند و از اینکه حق و حقوق شهروندی آنان به سادگی هرچه تمام نادیده گرفته می شود و مسئولان ذیربط اقدامی نمی کنند گلایه دارند.
مردم عوارض می دهند تا شهرداری ها به وضعیت شهر ازجمله ترمیم خیابان ها رسیدگی کند اما چاله ها به معضلی برای آنها تبدیل شده است.
انتهای پیام/
منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0