کد خبر : 59076
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 1:23

عملکرد مسئولان استانی و ملی در زلزله سی‌سخت در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

عملکرد مسئولان استانی و ملی در زلزله سی‌سخت در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

ساعت: ۱۴:۳۸ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ شناسه خبر: ۱۷۱۱۰۷۰ رئیس کمیسیون عمران مجلس در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ محمدرضا رضایی کوچی گفت: گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود، و دستگاه‌هایی ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته

ساعت: ۱۴:۳۸
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
شناسه خبر: ۱۷۱۱۰۷۰

رئیس کمیسیون عمران مجلس در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

محمدرضا رضایی کوچی گفت: گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود، و دستگاه‌هایی ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گچساران نیوز ظهر امروز رئیس کمیسیون عمران مجلس به منظور بررسی خسارت‌ها و ارزیابی تلفات مالی در جریان زلزله سی سخت وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

محمدرضا رضایی کوچی در بدو ورود به کهگیلویه وبویراحمد گفت: از طرف ریاست مجلس شورای اسلامی حامل سلام گرم به مردم کهگیلویه و بویراحمد هستیم و به کمیسیون عمران ماموریت داده شد که از مناطق زلزله زده بازید شود.

رضایی کوچی با بیان اینکه قرار است در انتهای بازدیدها با مسئولان استانی دیدار صورت گیرد و در خصوص برنامه های گزارشاتی جمع آوری می شود، بیان کرد: دستگاه های مسئول در ابتدای کار وظیفه آواربرداری، اسکان اضطراری مردم، تامین آذوقه، تسهیلات بانکی، ساخت مسکن، و ایجاد زیرساخت ها را دارند که باید پیگیری شود.

 

وی با بیان اینکه گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود و دستگاه هایی ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با آنها برخورد خواهد شد، گفت: در سال جاری با وجود تصویب در قانون ستاد مدیریت بحران کشور هنوز تشکیل نشده است.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه جمعیت زیادی از روستاییان خانه های آنها بیمه نیستند و منابع قابل قبولی در اختیار مردم در این راستا قرار نگرفته است، گفت: تلاش داریم متناسب با شرایط روز و قیمت مناسب بحث پرداخت تسهیلات برای خانه های مردم پیگیری شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.