کد خبر : 56354
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 1:27

اقتدار پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی/دستگیری ۳۵فروشنده مواد مخدر در لنده

اقتدار پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی/دستگیری ۳۵فروشنده مواد مخدر در لنده

ساعت: ۱۲:۰۸ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۴ شناسه خبر: ۱۶۴۳۵۷۳ جمشیدی از دستگیری و جمع آوری ۳۵نفر از خرده فروشان و معتادین متهاجر در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به اجرای ارتقای امنیت اجتماعی گفت

ساعت: ۱۲:۰۸
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
شناسه خبر: ۱۶۴۳۵۷۳

جمشیدی از دستگیری و جمع آوری ۳۵نفر از خرده فروشان و معتادین متهاجر در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به اجرای ارتقای امنیت اجتماعی گفت : طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از  وجود مجرمان در سطح لنده توسط ماموران پلیس های تخصصی و یگانهای انتظامی این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده اظهار داشت: در اجرای این طرح ۱۷نفر از معتادان پرخطر ، ۵ نفر از فروشندگان  و تعداد ۱۳ نفر معتاد پر خطر در معابر اماکن عمومی و پارک های سطح شهرستان جمع اوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.

 

 این مقام انتظامی شهرستان گفت: طی هماهنگی به عمل امده با مقام قضایی از ابتدای مرداد سال جاری تاکنون ۴ مرحله طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با هدف ارتقا امنیت اجتماعی اجرا که در این راستا ۳۲۸ گرم انواع مواد مخدر کشف گردیده است.

 

سرگرد جمشیدی افزود : در اجرای این طرح ۲۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک ،۱۰ دستگاه خودرو متخلف ، تعداد ۳۵ نفر ار متهمان تحت تعقیب ، ۸ نفر سارق دستگیر  و ۱۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر و با بیان اینکه برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی ادامه دارد گفت: شهروندان عزیز می تواننددر صورت اطلاع و مشاهده فعالیت افراد مشکوک و مجرم به ویژ در زمبنه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.