کد خبر : 55517
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 - 18:42

آغاز ساخت ایستگاه برق شهرستان لنده و بخش سوق + تصاویر

آغاز ساخت ایستگاه برق شهرستان لنده و بخش سوق + تصاویر

[ad_1] به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه این روزها بالا رفتن دمای هوا موجب استفاده بیشتر مردم از وسایل سرمایشی شده که بسیاری از آن ها موجب افزایش مصرف برق و در نتیجه افزایش فشار بر ایستگا های برق شهرستان شده است.   در شهر دهدشت، سوق، لنده و روستاهای تابعه این روزها

[ad_1]

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه این روزها بالا رفتن دمای هوا موجب استفاده بیشتر مردم از وسایل سرمایشی شده که بسیاری از آن ها موجب افزایش مصرف برق و در نتیجه افزایش فشار بر ایستگا های برق شهرستان شده است.

 

در شهر دهدشت، سوق، لنده و روستاهای تابعه این روزها قطعی مکرر برق موجب کلافگی همه مردم و بعضا سوختن وسایل برقی و متضرر شدن آن ها شده است.

 

مهرداد تابش نژاد رئیس شرکت  برق کهگیلویه در این زمینه در گفت و گو با آگاه گفت : با توجه به افزایش دمای هوا طبیعتا استفاده مرم از وسایل سرمایشی بیشتر و در نتیجه فشار بر ایستگاه برق موجب قطعی های کوتاه مدت خواهد شد.

 

 

تابش نژاد با اشاره به ایستگاه جدید در حال احداث دژکوه در بخش سوق گفت: این ایستگاه برق لنده، سوق و بخش مرکزی در مرحله خاکبرداری و ابنیه به سر می برد و دکل آن در حال انجام است. پیمانکار ساخت دکل و ابنیه مشخص و درحال فعالیت هستند.

 

وی اضافه کرد: زمانی که بناها و ساختمان های این ایستگاه به پایان برسد تجهیزات و تاسیسات پست راه اندازی خواهد شد که آن مرحله نیز پیمانکار خاص خود را دارد.

 

رئیس شرکت برق دهدشت با اشاره به زمان پایان ساخت ایستگاه برق دژگوه سوق گفت: بناهای این ایستگاه طبق وعده و قرارداد پیمانکارکه تا پایان دی ماه خواهد بود ساخته خواهد شد و پس از آن سایر فعالیتها برای راه اندازی این ایستگاه صورت می گیرد.

 

وی افزود: این ایستگاه، برق بخش سوق، شهرستان لنده و قسمت هایی از بخش مرکزی کهگیلویه را پوشش خواهد داد و موجب می شود علاوه بر تقویت برق حوزه های گفته شده فشار وارده بر ایستگاه سرپری کمتر و در ادامه پایداری برق بیشتر و قطع شدن آن نیز کمتر خواهد شد.

 

در ادام تصاویر تکمیلی آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/



[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.