کد خبر : 67714
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 21:17

ندانعمتی

فرماندار باشت: انتخابات پرشور و با آرامش در باشت خواهیم داشت

فرماندار باشت: انتخابات پرشور و با آرامش در باشت خواهیم داشت

فرماندار باشت گفت: مثل دور اول انتخابات در دوره دوم هم انتخابات پرشوری در باشت خواهیم داشت. به گزارش گچساران نیوز نادرگرامی فرماندار باشت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری باشت برگزار شد، اظهار کرد: تحقق مشارکت مردم شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امری حائز اهمیت است که به

فرماندار باشت گفت: مثل دور اول انتخابات در دوره دوم هم انتخابات پرشوری در باشت خواهیم داشت.
به گزارش گچساران نیوز نادرگرامی فرماندار باشت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری باشت برگزار شد، اظهار کرد: تحقق مشارکت مردم شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امری حائز اهمیت است که به همت همگان محقق شد.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته در شهرستان باشت در حوزه‌های مختلف و عملکرد و دستاوردهای حاصل‌شده، یقیناً در زمینه تحقق مشارکت تأثیر شایانی داشته است.
فرماندار باشت ادامه داد: پل ارتباطی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، اصحاب رسانه هستند و می‌توانند مسیر پیشرفت و توسعه را بیش از پیش هموار کنند.
وی بیان کرد: نیاز است تا با توجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پیش رو، ۱۵ تیرماه سال جاری، تمهیدات لازم در راستای جهاد تبیین و حضور بیش از پیش مردم شهرستان باشت پای صندوق‌های رأی، اندیشیده شود.
فرماندار باشت گفت: انتخابات مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان در سایه تعامل، همراهی و همکاری تمامی دست‌اندرکاران برگزاری امر انتخابات در آرامش کامل برگزار شد که این مهم در مرحله دوم نیز ادامه‌دار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.