به گزارش گچساران نیوز از یاسوج ایمان سبحان نژاد با اعلام این خبر گفت: شیوه نامه ثبت و سفارش و توزیع کتب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شهرستان ها و مناطق ارسال شده است.
وی با بیان اینکه ثبت و سفارش کتب درسی از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد گفت: مدیران مدارس موظف و مکلفند با اطلاع رسانی به اولیاء و دانش آموزان آنها را به صورت گروهی ثبت نام کنند تا کتاب به موقع دست دانش آموزان برسد.
سبحان نژاد بیان کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانشآموزان به کتابهای درسی، نظارت نظاممند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دورههای تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتابهای درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانشآموزان استعدادهای درخشان و همچنین کتابهای درسی دانشآموزان استثنایی از طریق سامانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام میشود.
وی افزود: مدیران مدارس موظفند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتابهای درسی دانشآموزان اقدام و از ارجاع دانشآموز یا اولیای دانشآموز به کافی نتها پرهیز کنند.
سبحان نزاد بیان کرد: ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.
معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بهای کتب درسی را قیمت روی جلد کتاب ها عنوان کرد و گفت: هر گونه اخذ وجه اضافی برای کتب درسی دانش آموزان ممنوع و تخلف محسوب می شود که با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
پایان پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0