تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 15:23
کد خبر : 59348

رضایت خریدار سبب برکت در کسب و کار می‌شود+تصاویر و فیلم

رضایت خریدار سبب برکت در کسب و کار می‌شود+تصاویر و فیلم

ساعت: ۰۸:۵۷ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ شناسه خبر: ۱۷۱۷۸۸۲ شهروندان یاسوجی با بیان اینکه مشتری‌مداری سبب افزایش رزق و روزی می‌شود، بیان کردند: در شرایطی که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند سعی می‌شود درصدهای مناسب تخفیف داده شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گچساران نیوز با فرا رسیدن سال جدید خانواده ها

ساعت: ۰۸:۵۷
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
شناسه خبر: ۱۷۱۷۸۸۲

شهروندان یاسوجی با بیان اینکه مشتری‌مداری سبب افزایش رزق و روزی می‌شود، بیان کردند: در شرایطی که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند سعی می‌شود درصدهای مناسب تخفیف داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گچساران نیوز با فرا رسیدن سال جدید خانواده ها به منظور خرید نیازهای خود به بازار مراجعه می کنند، در این راستا به منظور بررسی نظرات تعدادی از اصناف در شهر یاسوج و توجه به موضوع مشتری مداری  گزارشی از سطح شهر یاسوج تهیه شد که مشروح آن در زیر آمده است.

یکی از شهروندان یاسوجی در خصوص توجه به حقوق مشتری و رعایت انصاف گفت: وقتی خریدار به مغازه بنده مراجعه می کند، علاوه بر کسب سود،  رضایت مشتری را در نظر دارم زیرا به رزق و روزی حلال اعتقاد دارم و فقط سود مد نظرم  نیست.

وی در ادامه به تاثیر رضایت مشتری در افزایش فروش یک محصول  اشاره داشت و گفت: بنده به برکت در کار  و فروش محصول اعتقاد دارم زیرا وقتی کسی تقاضای تخفیف دارد و خواسته او برآورده  شود رضایت قلبی او و همچنین دعای خیر او سبب افزایش رزق و روزی برای بنده می شود.

شهروند دیگری با بیان اینکه در شرایط حاضر کرونا ویروس، و مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد مشکل کرده است، گفت: در شرایطی که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند سعی می شود درصدی مناسب تخفیف به مشتری ارایه دهم.

این کسبه در ادامه افزود: اصل و اساس فروشندگی اخلاق مداری است، وقتی خریدار با برخورد مناسب فروشنده و همچنین بخشش او مواجه شود، برای دفعات بعدی به  فروشنده مراجعه می کند و سبب فروش بیشتر  می شود.

 

 

این شهروند بیان کرد: اگر مشتری از خرید خود راضی نبود، خریدار تلاش کند جنس فروخته شده مشتری را که قصد تعویض دارد با خواسته او موافقت کند، این موضوع یکی از روش های جلب مشتری محسوب می شود.

یک فروشنده کفش به انتظار خریداران برای دریافت مبلغ کمتر در قبال خرید کالا اشاره کرد و گفت: به همه هم صنف های خود و فروشندگان توصیه به رعایت انصاف دارم و اینکه با افزایش قیمت ها به طور دلخواه و تخفیف کاذب به مشتری فقط سعی در کسب سود و منفعت بیشتر نباشند.
 

او در ادامه بیان کرد: فروشنده ای که مشتری مدار است و  از گرانفروشی دوری می کند بدون شک از کار خوب خود نتیجه مثبت دریافت می کند.

در پایان فروشنده پارچه به خوشرویی، آداب و معاشرت و احترام به مشتری اشاره کرد و گفت: اگر جنسی مبلغ ۲۰ هزارتومان قیمت داشته باشد تخفیف به مشتری سبب رضایت  او می شود، از طرفی مشتری با مقایسه یک کالا با دیگر اجناس متوجه خواهد شد فلان فروشنده با قیمت مناسب جنس خود را به فروش رسانده است یا بالاتر از قیمت واقعی کالا را به او فروخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تریبون زاگرس قطب نما زاگرسیون زاگرسیون اعلام وصول پایگاه خبری