کد خبر : 59271
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 20:23

پیشرفت ۹۷درصدی بیمارستان نرگسی گچساران/ بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود

پیشرفت ۹۷درصدی بیمارستان نرگسی گچساران/ بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود

ساعت: ۱۵:۰۶ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ شناسه خبر: ۱۷۱۶۲۱۸ علی نبیان در بازدید از بازدید بزرگ گچساران گفت: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود، همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می

ساعت: ۱۵:۰۶
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
شناسه خبر: ۱۷۱۶۲۱۸

علی نبیان در بازدید از بازدید بزرگ گچساران گفت: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود، همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گچساران نیوز، پیش از ظهر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی از روند احداث پروژه بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کردند. 

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در این خصوص گفت: بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی  نرگسی گچساران در زمینی بالغ بر ۴ هکتار در حال احداث است.

وی درادامه اظهارکرد: باید توجه داشت که مساحت ساختمان اصلی ۱۱هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت ساختمان های جنبی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان نرگسی گچساران ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار هزینه شده برای بیمارستان نیز ۱۳۵ میلیارد تومان است.

نبیان توضیح داد: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود، همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

وی افزود: این بیمارستان در ۶ طبقه احداث شده است و دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، ICU، CCU،NICU، جراحی های تخصصی، جراحی عمومی، زنان و زایمان و کودکان است.

درادامه تصاویری از این بازدید را شاهد باشید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.