کد خبر : 51810
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 21:13

رونمایی تاجگردون از سندهای تلخ شهرداری دوگنبدان/برخی ها از کجا آورده اند؟+تصاویر

رونمایی تاجگردون از سندهای تلخ شهرداری دوگنبدان/برخی ها از کجا آورده اند؟+تصاویر

[ad_1] به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه؛غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش با گذاشتن دو سند قدیمی از اقدامات شهرداری دوگنبدان درسال های دور نوشت:قابل توجه. برخی از اسناد گذشته خیلی جالبه. دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید.

[ad_1]

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه؛غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش با گذاشتن دو سند قدیمی از اقدامات شهرداری دوگنبدان درسال های دور نوشت:قابل توجه. برخی از اسناد گذشته خیلی جالبه. دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید.

وی ادامه داد: اولی اینکه از کجا آورده ای. تمام کارکنان شهرداری( برگه همه کارکنان آن سال موجود است) یک فرم از حقوق و زندگیشون مشخص میکنن تا اگه مالشان زیاد شد بگن از کجا آورده اند.

تاجگردون باز نوشته است:نه اینکه طرف با یک پراید که چه عرض کنم دوچرخه اومده تو شهرداری یا ارکان شهرداری الان ماشین میلیاردی داره و چند پلاک زمین و آپارتمان و بگذریم دهها بند و بست با این و اون و کارهای مردم را معطل میکنن و کسی ازشون سوال نمیکنه که آقا جان از کجا آورده ای و اگر هم سوال بشه که معلومه چکار میکنن.

وی ادامه داد:سند دوم هم خیلی جالب است که آخر سال شهردار و رییس انجمن شهر کل کارهای سال انجام شده را به مردم گزارش میدن. حجم کارها و دقت را ببینید. اون موقعها خبری از قیر  مجانی و پول آلایندگی و پول مفت نفت و این موارد نبود.

تاجگردون بازهم نوشته است:حالا تصور کنید چرا یهویی یک نفر صاحب اینهمه مال بشه و تازه فرار به جلو کنه و حرفهایی بزنه که خودش هم میدونه مردم باور نمیکنن. این دو سند که البته سندهای دیگری هم هست سندهای تلخی هستند در مقایسه با واقعیت امروز ولی باید بپذیریم.

 

انتهای پیام/



[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.