تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 11:00
کد خبر : 46570

استراتژی جالب قورباغه پخته شده درباره ایرانی ها/روایتی جالب از آخرالزمان در نگاه شیعیان و صهیونیستها/ماهواره چگونه افکار جامعه را بی حس کرد؟+تصاویر

استراتژی جالب قورباغه پخته شده درباره ایرانی ها/روایتی جالب از آخرالزمان در نگاه شیعیان و صهیونیستها/ماهواره چگونه افکار جامعه را بی حس کرد؟+تصاویر

[ad_1] به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه، اردوی یک هفته ای فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از فعالین این فضا بهمراه خانواده هایشان در مشهد مقدس برگزار شد.   بهشتیان از فعالان رسانه ای خراسان رضوی در جمع اعضای موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس گفت: وقتی

[ad_1]

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آگاه، اردوی یک هفته ای فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از فعالین این فضا بهمراه خانواده هایشان در مشهد مقدس برگزار شد.

 

بهشتیان از فعالان رسانه ای خراسان رضوی در جمع اعضای موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس گفت: وقتی می خواهیم در خصوص سواد رسانه ای صحبت کنیم می بینیم که  فضای مجازی خودش جزو رسانه است بحث رسانه از لحاظ اکادمیک این است و در حالت کلی چند رویکرد نسبت به رسانه ها وجود دارد و فضای مجازی، رادیو، تلویزیون، شبکه های اجتماعی و امثال اینها مطرح است.

وی گفت: دانشگاههای  غربی یک رویکرد را تصور می کنندو  آن چیزی که ما در نظر داریم در واقع یک رویکرد دوم است  دانشگاه های غربی رویکردشان به رسانه این است که یک روزی در یک تاریخی متولد و مثل موجود زنده هر چقدر تکنولوژی بشر پیشرفت کرد این رسانه نیز با آن پیشرفت کرد و به فضای امروزی رسید.

 

این فعال رسانه ای افزود: رویکرد دوم اینگونه به رسانه نگاه نمی کند و می گوید رسانه  یک ابزاری بود که در خدمت یک هدف آمد و چون که نتوانست در هر دوره زمانی هدف صاحب رسانه خودش را برآورده کند متولیان امر رسانه برای ساخت رسانه ای کامل تر تلاش کردند یعنی زمانی روزنامه را ساختند  و دیدند این روزنامه نمی تواند هدفشان را برآورده کند به دنبال ابداع رادیو رفتند دیدند این هم نمی تواند، رفتند سراغ تلویزیون تا اینکه به فضای مجازی فعلی رسیدند، رویکرد دوم می گوید رسانه در خدمت هدف بوده است.

بهشتیان تصریح کرد: اقای نیل گابلر در کتاب خود یعنی کتاب امپراطوری رسانه نوشت   28 ژوئیه سال ۱۷۷۶ میلادی ایالات متحده آمریکا به وجود می اید، از لحاظ جغرافیایی اعلام موجودیت می کند، وقتی ایالات متحده را نگاه کنیم می بینیم که سمت چپ و راستش به اقیانوس محصور است از شمال و جنوب هم به قطب و در سال ۱۷۷۶ دسترسی به ایالات متحده با توجه به این شرایط جغرافیایی کار سختی است و همیشه یک جمعیتی بودند که از خودشان سرزمین ندارند و همیشه به دنبال ایجاد مکانی برای خودشان هستند آنها صهیونیست ها هستند.

 

وی ادامه داد: با این شرایط صهیونیست ها اولین جمعیتی می شوند که به صورت سازمان یافته در خاک آمریکا مستقر می شوند، صهیونیست ها به این معتقد هستند که ما برای اینکه بتوانیم عرصه یک کشور را مدیریت کنیم در گام اول باید اهرم اقتصادی آن کشور را در  دست خودمان بگیریم وقتی اهرم اقتصاد را بگیرند چرخش پول دست خودشان است و آن وقت تعیین کننده بازی های سیاسی  هم می شود در نتیجه سبک تصمیم سازی و تصمیم گیری آن کشور را در اختیار می گیرند.

این فعال رسانه ای افزود: صهیونیست ها وقتی در ایالات متحده مستقر شدند عمده فعالیت  هایشان تجارت خز و و پوست بود اما مردم ایالات متحده به شدت سنتی و ساده زیست هستند قائدتا با چنین مردمی تجارت خز و پوست نمی توان انجام داد در نتیجه تصمیم گرفتند  سبک زندگی و مدل تفکر مردم آمریکا را عوض کنند.

 

بهشتیان عنوان کرد: برای این هدف اولین رسانه جهان را اجرا کردند که تئاتر های موزیکال بود با این کار یکسری تئاتر راه می انداختند و یک خانم با لباس قشنگ خز و پوست روی سن  می رفت اجرا می کرد و آن تماشاگری که نشسته بود از لباس این خانم خوشش می امد و برای خانمش می خرید.

وی گفت: پس با هر تئاتری فروش کالاهای صهیونیست ها افزایش پیدا می کرد دیدند از این رسانه بازخورد خوب می گیرند بنابراین آمدند و این تئاتر را به سایر جنبه های زندگی امریکایی ها تعمیم دادند و در بازه ۶۰ ساله یک آمریکای جدید ساختند مردمی که ۷۰ سال بعد زندگی می کردند از لحاظ تفکر نگاه شان به دین به سبک زندگی و مهمانی رفتن نسبت به مردم ۷۰ سال قبل کاملا متفاوت شده  بود.

 

بهشتیان گفت: با توجه به موضوعات اکنون دو کشور روی کره زمین است که هست  یکی به معنای نیست  دیگری است یعنی فقط یکی از اینها باید روی کره زمین بماند این دو کشور  ایران و اسرائیل است این جنگ در حقیقت بین اسرائیل و ایرانی ها نیست بلکه بین صهیونیست ها و شیعه است چرا این دو تا با هم مشکل دارند چون که همه ادیان معتقد هستند که روزی یکی  می آید و دنیا را  پر از عدل و داد می کند اما بین همه اینها دو مذهب است که یک داستان مشترک دارند.

این فعال رسانه ای بیان کرد: صهیونیست می گوید منجی من نمی آید و من باید یک حکومت جهانی ایجاد کنم وقتی این حکومت ایجاد شد بستر برای ظهور فراهم می شود آن وقت یک جنگ اتفاق می افتد و شیعه از زمین محو می شود و بعد از آن جنگ دنیای جدیدی به وجود می آید که مردم دو دسته می شود صهیونیست ها و برده های انها،و  آن زمان است که منجی من ظهور می کند این منجی من دو حلقه یار دارد که ۳۱۳ نفر است.

 

وی ادامه داد: شیعه نیز می گوید مهدی موعود(عج) نمی آید و من باید حکومت جهانی را ایجاد کنم و بسترهای ظهور را فرام کنم و جنگ آخر الزمان رخ می دهد و نسل صهیونیست را از زمین محو می کنیم و یک حکومت جهانی تشکیل می شود و حضرت مهدی با ۳۱۳ یار می آید داستان ها مشابه است و به همین دلیل این دو کشور هیچگاه صلح نمی کنند.

بهشتیان تصریح کرد: فردی برای اولین بار واژه سبک زندگی رادر دنیا مطرح کرد و گفت برای ایجاد حکومت جهانی کافی است سبک زندگی را تدوین کنی و به دنیا صادر کنی که بعدا بر مبنای صحبت های این فرد قدرت نرم، تهاجم نرم، قدرت هوشمند و قدرت ترکیبی را مطرح کرد که تا کنون ما درگیر جنگ های ترکیبی هستیم این رسانه که در اختیار صهیونیست قرار می گیرد رسانه های مختلف را شروع به تست کردن می کند اول روزنامه بعد رادیو و تلویزیون و بعد شبکه های ماهواره ای می آیند، از شبکه های ماهواره ای به بعد داستان تغییر می کند.

 

این فعال رسانه ای افزود: خیلی ها فکر کردند شبکه های ماهواره ای به تنهایی می توانست سبک زندگی را تغییر دهد اما اینگونه نبود و ماموریت شبکه ماهواره ای چیزی  به نام بی  حس سازی  افکار مخاطب نسبت به پدیده کاملا ضد ارزشی بود یعنی بی حس سازی افراد مد نظر بود، استراتژی قورباغه پخته استراتژی است که مطرح شده می گوید  این قورباغه را از آب برکه با دمای ۱۰ درجه به آبی با دمای ۱۰۰ درجه  منتقل کنیم چه اتفاقی می افتد بدون شک قورباغه از آب خارج می شود اما همین قورباغه را از آب ۱۰ درجه به آب ۱۰ درجه منتقل کنیم اما کم کم دما را افزایش دهیم و این تفاوت دما را قورباغه احساس نمی کند به مرور زمان سیستم عصبی پاهای قورباغه شروع به بی حس شدن و از کار افتادن می کند و بعد قورباغه فلج می شود و پخته شدن خودش را احساس می کند.

 

وی گفت: سیاست انتقال ضد ارزش در رسانه ها به جامعه  مخاطب به این روش است مثلا ما جامعه ایرانی را در دهه ۴۰ و ۵۰ در نظر می گیریم، در این دهه مردم ایران مشابه همان ایالات متحده بودند شما با مردمی طرف هستید که سبک زندگی دارند و استعمال دخانیات و سایر موارد خط قرمز این افراد بود اما ماهواره که اوایل  وارد شد فیلم هایی را برای جامعه ایرانی منتشر می کرد که هیچ مخالفتی با جامعه ایرانی نداشت.، در این سریال  که عرضه می شد بازیگرانی از استایل خودمان وارد شدند و کم کم که جلو رفت این سریال ها دچار تغییر می شوند شبکه های ماهواره ای به دنبال بی حس کردن افکار بود .

 

بهشتیان ادامه داد: ماهواره افکار جامعه ما را  بی حس کرد و بعد یک مفهوم را برای اولین بار در رسانه مطرح کردند آن هم نقطه کنش اجتماعی بود یعنی هر مخاطبی یک نقطه ضعف دارد یعنی بیشترین واکنش  را نسبت به آن مسئله از خودشان نشان می دهند مثلا درلیبی کودکان زیر ۱۰ سال است مثلا در افغانستان نقطه کنش نیز متفاوت است در آمریکا نقطه کنش سیاه پوست ها است.

وی گفت: اما نقطه کنش مردم ایران چیست دختران جوان بین  20 تا ۳۰ سال است سال ۱۳۸۸ کودتا شد دو طرف تلفات دادند اما یک خانم جوان خیلی برجسته شد دی ماه ۹۶ کار بازداشت سازی را آغاز کردند این کار در هیچ جایی کار سختی نیست کلیپی را از درگیری می گیرند و ارسال می کنند برای اینکه تصاویر طبیعی جلوه شود کیفیت تصویر را پایین می آورند، دوربین عمده گوشی های امروز حداقل ۵ مگاپیکسل دارد اما این دوربین که فیلم گرفته خیلی کیفیت پایینی دارد بعد کلیپ را تدوین می کنند در چند لایه قرار میدهند و در پیج های مختلف قرار می دهند.

 
ادامه دارد ….
 
انتهای پیام/



[ad_2]

لینک منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تریبون زاگرس قطب نما زاگرسیون زاگرسیون اعلام وصول پایگاه خبری