کد خبر : 67575
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 19:59

ندانعمتی

پیام تبریک مدیر آب و فاضلاب شهرستان گچساران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر آب و فاضلاب شهرستان گچساران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه،آغازگر تشکیل نمادی مقدس که سایه‌ ی روحیه ی انقلابی و معنویت در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون،خوش درخشیده است. همان گونه که اقدام مقتدرانه دلاورمردان سپاه در حمله موشکی و پهبادی اخیر به اهداف نظامی رژیم

بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشت ماه،آغازگر تشکیل نمادی مقدس که سایه‌ ی روحیه ی انقلابی و معنویت در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون،خوش درخشیده است.
همان گونه که اقدام مقتدرانه دلاورمردان سپاه در حمله موشکی و پهبادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی،بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان آزاده جهان شد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آب فاضلاب فرا رسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده گرانقدر شهدا،جانبازان،ایثارگران و تمام دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای( مدظله العالی)در حفظ و حراست دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح, و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستارم.
خسرو افشین‌پور مدیر آب و فاضلاب شهرستان گچساران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.